El martes 23 de octubre tuvimos en el centro una visita muy especial. Xuacu Amieva, reconocido músico a nivel internacional, vino a deleitarnos con los sonidos de instrumentos asturianos de todo tipo, desde los más populares, como la gaita o la pandereta, a otros menos conocidos como la ocarina o “les tarrañueles”.

El alumnado de Llingua Asturiana pudo colaborar y participar en esta divertida actividad con uno de los mejores intérpretes asturianos. ¡Fueron, sin dudarlo, unos momentos para recordar!

———–

El martes 23 d’ochobre tuvimos nel centru una visita perespecial. Xuacu Amieva, músicu reconocíu a nivel internacional, vieno a deleitanos colos soníos d’instrumentos asturianos de toa mena, dende los más populares, como la gaita y la pandereta, a otros menos conocíos como la ocarina o les tarrañueles.

L’alumnáu d’asturianu pudo collaborar y participar nesta actividá bien prestosa con ún de los meyores intérpretes asturianos. ¡Fueron, ensin dulda, unos momentos pa recordar!

¿Quieres unirte a la conversación?
Siéntete libre de contribuir!